Quick Wins w SEO? No pewnie! POTĘŻNY wzrost ruchu na stronie [zobacz memy]

Na efekty w SEO i pozycjonowaniu zazwyczaj trzeba czekać. Jasne – Koliber sprawił, że indeksacja i w ogóle praca algorytmów Google została znacznie usprawniona. Wciąż jednak, żeby móc powiedzieć z pewnością czy udało się czy nie, konieczne jest poświęcenie kilku tygodni na obserwacje. A gdyby tak nie musieć czekać kilku tygodni? Albo czekać, ale mieć w międzyczasie pewność, że nasze działania idą w dobrą albo złą stronę? A gdyby jeszcze mieć pewność, że nasze działania mogą wzmocnić – i to całkiem sporo – naszą widoczność w Google? Prezentuję Wam mój sposób na Quick Wins w Google! Czytaj dalej Quick Wins w SEO? No pewnie! POTĘŻNY wzrost ruchu na stronie [zobacz memy]

Google Data Studio – prosty raport SEO do pobrania

Ostatnimi czasy staram się jak najlepiej zautomatyzować niektóre procesy w SEMURAI. Czasem jest to bardzo trudne, zwłaszcza, że staram się zawsze każdy raport, mail czy audyt budować od zera. Bardzo, ale bardzo rzadko decyduję się na skopiowanie choćby części tekstu z jednego dokumentu na drugi. Z jednej strony jest to skrajnie głupie – marnuję czas. Z drugiej jednak strony – czuję to i ja i klient, że cały tekst napisany jest specjalnie dla niego. Ostatnio jednak postanowiłem nieco odejść od tej reguły… Czytaj dalej Google Data Studio – prosty raport SEO do pobrania

3 SEOwe „naprawdę wolałbym byś nie…” – co mnie jara a co wkurza w linkowaniu wewnętrznym.

Page Rank Sculpting kojarzy się z raczej z technikami Black Hat. Co więcej od 2009 roku Page Rank Sculpting ponoć umarł.

A kto umarł ten nie żyje. A gdyby tak odświeżyć tą straszną i niegodziwą technikę i przystosować pod działania zgodne z duchem poprawnej optymalizacji witryny? Czy Page Rank Sculpting może być White Hat? Czytaj dalej 3 SEOwe „naprawdę wolałbym byś nie…” – co mnie jara a co wkurza w linkowaniu wewnętrznym.

Jeżeli nie specjalista SEO to co? 7 redefiniowanych nazw stanowisk.

Jest dobrze. Rynek SEM w Polsce zmierza w na prawdę fajnym kierunku! Coraz więcej dużych marek zaczyna zauważać, że bycie w Google to nie tylko spore budżety w AdWords. Ogólnie kasa krążąca gdzieś w puli cały czas się zwiększa. Problemem jest tylko deficyt dobrych specjalistów patrzących trochę dalej niż kolejny do wysłania raport. Ale i to jest już też w trakcie „prostowania się”. Czytaj dalej Jeżeli nie specjalista SEO to co? 7 redefiniowanych nazw stanowisk.